پیام امروز-30 + تولد و مسافرت!






















Blog | Profile | Archive | Email | Name Of Posts


خونه من

امروز تولد دعوتیم!......

حتما خیلی خوش می گذره!.. ولی جای خواهرم خیلی خالیه!!

خواهر کوچیکم، بعد از امتحانای پایان ترم دانشگاهش، با دوستاش رفته مسافرت...

می دونم خیلی داره بهش خوش می گذره!!.. ولی تو خونه جاش خیلی خالیه!..

یه جورایی خونه خیلی ساکت شده!..

البته خیلی وقت نیس که رفته!! از شنبه شب تا الآن!!( تقریبا 2 روزه!)..

ولی دلم براش خیلی تنگ شده!..  

از همون لحظه که رفت، دلم براش تنگ شد!!

زمان برگشتش معلوم نیس!... قراره یکی دو هفته ای بمونن! بستگی به خودشون داره!!

امیدوارم خیلی زود، به سلامت و با کلی خاطره ی خوش بر گرده!!

 

بیاین امروزمون و شادتر کنیم!

بیشتر لبخند بزنیم و ازش یه روز خاطره انگیز بسازیم!


نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت12:29---14 تير 1390
اشکال نداره گلم:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*پاسخ: مرسی عزیزم!:P

فاطمه
ساعت18:13---13 تير 1390
گلم اسمم فاطمست هااااا:D:D:D:D:D:D:D:Dپاسخ: آره عزیزم، می شناسمت:P ..... یه دنیااااااااااا شرمنده! اشتباه تایپی بوده!!!:D:D:D:D:D:D:D:D

فاطمه
ساعت17:30---13 تير 1390
اخیییییییییییییییییی گلم ایشالا زودتر برگرده

هه انگار با هم خیلی مهربونین من و ابجیم که شب و روز با هم دعوا

اگه یه روز دعوا نکنیم اون روز قیامته:D:D:Dپاسخ:مرسی عزیزم:)... آره، خیلی خواهرام و دوس دارم :P... دعوا نمک هر رابطه ایه!! :D .. برا همه پیش میاد! :P


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در دو شنبه 13 تير 1390برچسب:پیام-متن-جمله-زیبا-با معنی,قلب,پاک,لبخند,تولد,مسافرت,ساعت17:7توسط لبخند | |